امیرحسین و نیلا یه دنیا عشق

نویسنده : مامان فریبا
206 بازدید
اشتراک گذاری
تابستون که گذشت تصمیم گرفتیم بریم مسافرت،اولش گفتن بریم شمال ولی بعداً تصمیم بر این شد که یکی از شهر های استان خودمون و بریم...
این طور شد که رفتیم کلات نادر.
ظهر فکر کنم ساعتای 2، 3 بود که راه افتادیم به سمت مشهد که از اونجا بریم کلات نادر.
از مشهد که به سمت کلات نادر می رفتیم دیگه هوا تاریک شده و بود و جاده هم اولش خیلی پیچ و خم داشت و همچنین آسمون پرستاره و زیبایی هم بالای سرش.
اینم نیلا و امیرحسین در مسیر رفتن به کلات نادر

امیرحسین عاشق برق و لامپ

روز بعد اولین مکان دیدنی که رفتیم اینجابود...

موزه ی زیبایی بود و من از تمامش تقریبا عکس گرفتم

وقتی که امیرحسین چشمش به آب می افته
اولش یواش یواش ولی به بعد دیگه شلوارش و بالا می زنه و اصل کارش شروع میشه

[img:]

اون روز آبشار کلات نادر هم رفتیم که چون خیلی وحشتناک بود راهمون و نصفه و نیم کاره رها کردیم البته واسه رفتن فقط من و عموحمید و امیرحسین و بابای امیرحسین رفتیم بقیه همون اول از اومدن منصرف شدن.
واسه ی رفتن به آبشار باید از چند نردبان بلند بالا می رفتیم اولین نردبوناش خوب بودن ولی بعد از اون نردبوناش بلند و بلند تر میشدن و حتی کمی هم شیب نداشت انگار از دیوار بالا می رفتیم.
من که از همون نیمه کار برگشتم بقیه هم دیگه نرفتن و اوناهم برگشتن

نیلا جون توی باغ همون مکان

ساعتای 4 و 5 از کلات نادر خارج شدیم و راه افتادیم به سمت مشهد و ناهار و یا بهتر بگم همون عصرونه رومشهد خوردیم...
اتفاقا همون شب خونواده دایجان مهدی که داشتن از مسافرت شمال برمی گشتن اومدن مشهد،البته نزدیکای صبح رسیدن و وقتی صبح بیدار شدیم دیدیمشون.
و صبح همون روز بعد از خوردن صبحانه حاضر شدیم تا بریم حرم...
دختردایی ها که آماده شدن واسه رفتن به حرم مطهر

حرم امام رضا(ع)

و اینم زیباترین عکس پستمون.

یا علی.......التماس دعا
✍️ تایید و انتشار مطلب
مسافرت تابستونی به کلات نادر
پسندها (10)
نظرات (4) مشاهده جعبه ارسال نظر
انصراف
مامانی گیتا جون و برديا جون
1 آذر 96 10:05
سفرا بخیر زیارت قبول منم دو بار کلات رفتم البته کلات دو تا ابشار داره این یکی رو که شما رفتی منم تا اخر نرفتم ولی اون یکی رو تا اخر رفتم جفتشون زیباست
❤❤❤❤😍😍😍😍❤❤❤❤
مامان بهنود وبهناز
16 دی 96 8:34
سلام عزيزم خدا بچه هاي گلت رو حفظ كنه خيلي بانمك و دوست داشتني هستن زحمتت يكم از تعداد عكسات كم كن كه حجم وبلاگت كمتر شه هم دير باز ميشه هم از پيگير هاي وبلاگت كم ميكنه تكراري زياد داشت قلمت رو دوست دارم خدا قوت
پاسخ
سلام مامانی❤ خدا بچه های نازنین شما رو هم حفظ کنه💛 چشم حتما ممنونم از نظرتون💙 ❤💚💜💙💛